LIWEST nieuwste Oostenrijkse operator die IPTV-beveiliging ontwikkelt met Verimatrix en Ocilion

Gezamenlijke implementatie van technologie en beveiliging biedt concurrentievoordeel voor Oostenrijkse operator

AMSTERDAM--()--IBC 2019 (#5.A59)Verimatrix, (Paris:VMX), een wereldwijde leverancier van beveiligings- en business intelligence-oplossingen voor de bescherming van content, apparaten, toepassingen en communicatie, kondigde vandaag aan dat LIWEST Kabelmedien de IPTV-oplossingen van Ocilion heeft geïmplementeerd, geïntegreerd in de Verimatrix-beveiligingsoplossingen, om flexibelere en meer toekomstvaste modellen voor de levering van videobeelden mogelijk te maken. LIWEST sluit zich aan bij kabelplus en Salzburg AG als derde Oostenrijkse operator om de gezamenlijke sterke punten van de partnerbedrijven in de afgelopen maanden te benutten.

Media:
Kelly Foster, Verimatrix