Thales breidt mogelijkheden voor geavanceerd toegangsbeheer uit zodat klanten beter bestand zijn tegen toenemende veiligheidsrisico’s

•  Klanten van Thales SafeNet Authenticatie Service (SAS) profiteren nu van een geïntegreerde toegangsbeheer- en authenticatiedienst om de toegang tot cloudtoepassingen te beveiligen.
  • Met flexibele authenticatie- en toegangsbeheercontroles beveiligen klanten alle toegangspunten en krijgen inzicht in toegangsactiviteiten.

PARIS LA DÉFENSE--()--Vanaf vandaag zijn er nieuwe mogelijkheden beschikbaar voor flexibele authenticatie, single sign on en zichtbaarheid van applicaties voor klanten van Thales' SafeNet Authentication Service. Deze mogelijkheden zijn direct beschikbaar dankzij een automatische migratie naar SafeNet Trusted Access. Met de verbeterde mogelijkheden voor toegangsbeheer van SafeNet Trusted Access hebben organisaties meer controle over en meer inzicht in hun cloud-omgeving. Door meer veiligheid, gebruiksgemak en geautomatiseerde beveiligingsmogelijkheden kunnen dreigingen van identiteits-gerelateerde aanvallen worden verminderd.

De meerderheid (97%) van de IT-managers vindt dat het beheer van cloud-toegang noodzakelijk is om hun cloud-adoptie voort te zetten. Dit blijkt uit de Thales Access Management Index 2019. Een groot deel (94%) van hen heeft het beveiligingsbeleid op het gebied van toegangsbeheer gewijzigd als gevolg van een toenemend aantal beveiligingslekken in het afgelopen jaar.

Deze bekendmaking in de originele brontaal is leidend. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

PRESS
Thales, Media Relations