beqom gaat partnerschap aan met NGA Human Resources om uitdaging wereldwijde personeelsbeloningbeheer en klantencompensatie te vereenvoudigen

NYON, Zwitserland--()--beqom, een leverancier van cloud-based compensatiesoftware, heeft aangekondigd dat het een partnerschap is aangegaan met NGA Human Resources, een toonaangevende leverancier van digitale HR- en multilandenloonservices, om zakelijke klanten te voorzien van één enkel best-in-class platform voor het beheren van Total Reward en compensatieprogramma's.

beqoms platform is bij uitstek geschikt voor organisaties die geen compromissen kunnen sluiten als het gaat om het maximaliseren van hun werknemersprestaties in lijn met hun bedrijfsstrategie, door hun werknemers te belonen voor het stimuleren van hun tevredenheid en vertrouwen, het behouden van hun talenten en het voldoen aan de vereisten op het gebied van veiligheid en gelijke beloning.

For NGA Human Resources: Caroline Garstang Howlett | +44 (0) 7956 430338
caroline.garstang@ngahr.com