De nieuwe 3D NAND TLC SSD SSD-serie van Innodisk richt zich op zakelijke workload-toepassingen

De 3TS5-P SSD van Innodisk levert DWPD = 2 en richt zich op zware werkbelastingen met hoge prestaties en verbeterde kostenefficiƫntie

TAIPEI, Taiwan--()--Ingenieurs bij Innodisk hebben met behulp van de nieuwste 3D NAND verticale architectuurtechnologie topprestaties en zinderende snelheden geleverd in de nieuwste versie van de nieuwe 3D NAND TLC SSD-serie van het bedrijf. De Innodisk 3TS5-P SSD-serie voldoet aan de JESD219-normen als aanvulling op duurbelasting op bedrijfsniveau in situaties waarin datacompressie of -reductie wordt uitgevoerd voor coderingsdoeleinden maar de normale interne werking van de SSD niet verstoort.

De nieuwe 3D NAND TLC SSD-serie verwerkt verhoogde eisen voor gegevensopslag in verschillende vormfactoren met behoud van lees-/schrijfsnelheden voor uithoudingsvermogen en is ontworpen voor zware workload-toepassingen.

Innodisk Corporation
Benjamin Jokela, +886 277033000 ext. 1516