Klanten, werknemers en andeelhouders van Jefferies doneren $4.400.000 voor hulp aan de slachtoffers op de Bahama’s van orkaan Dorian

NEW YORK & LONDEN & HONGKONG--()--Jefferies kondigde vandaag een totale donatie aan van 4,4 miljoen dollar aan 16 organisaties die de nodige hulp bieden aan de slachtoffers van orkaan Dorian op de Bahamas. De klanten van de firma hielpen bij het genereren van $3,075 miljoen aan donaties door middel van wereldwijde handelscommissies op 16 september. Jefferies droeg ook rechtstreeks 1 miljoen dollar bij en vrijwillige donaties van de 3.656 werknemers van het bedrijf bedroegen in totaal nog eens 325.000 dollar.

“We zijn trots op de hele familie Jefferies voor het inzamelen van 4.400.000 dollar voor de hulpverlening op de Bahama’s na de orkaan Dorian”, aldus Rich Handler, CEO van Jefferies, en Brian Friedman, President: “We waarderen de deelname en steun van onze klanten wereldwijd, die op 16 september hun handelsactiviteiten hebben gericht op Jefferies om onze bijdrage te maximaliseren, evenals alle donaties van onze eigen medewerkers die zich vrijwillig hebben ingezet voor dit belangrijke doel.”

Richard Khaleel, Jefferies, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com

Richard Khaleel, Jefferies, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com