Quake Global lanceert Global LTE als de nieuwste innovatie voor onze best verkochte producten, QPRO™ en Q4000™

SAN DIEGO--()--Quake Global, Inc. is verheugd de beschikbaarheid aan te kondigen van wereldwijde LTE in onze best verkochte producten, QPRO™ en Q4000™, die beide worden geleverd met bidirectionele en dual-mode communicatieprotocollen over wereldwijde satelliet- en cellulaire netwerken.

Q4000 en QPRO zijn nu beschikbaar voor onze klanten over de hele wereld met de nieuwste LTE communicatietechnologie, Cat M1/NB-IoT. Deze technologie is ontworpen om M2M-markten te ondersteunen, met een speciale focus op lagere datakosten voor IoT datagestuurde toepassingen. LTE is ideaal voor onze klanten die beschikken over apparatuur die belangrijke geografische gebieden bestrijkt. De robuuste hardwarebehuizing en het platform zijn ontworpen om bestand te zijn tegen extreme weersomstandigheden, uitdagende werkomgevingen en zijn gebouwd om lang mee te gaan.

Paula Dycaico
pdycaico@quakeglobal.com