Wipro, Industrie 4.0 Maturity Center bezegelen strategisch partnerschap

Gecombineerde expertise stelt productiebedrijven in staat om end-to-end Enterprise Digital Transformation efficiënt te implementeren

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consultancy en bedrijfsprocesdiensten, kondigde vandaag haar strategische partnerschap aan met i4.0MC – Industrie 4.0MC (I4.0MC), Duitsland, om digitale transformatie in productiebedrijven te stimuleren.

I4.0MC is gevestigd in Aken, Duitsland, en is een integraal onderdeel van de wereldberoemde RWTH Aachen Campus. Het wordt geleid door functionele en technische experts op het gebied van productie en industriële processen.

I4.0MC, een pionier op het gebied van Industrie 4.0 maturiteitsbeoordeling, past de acatech Industrie 4.0 Maturity Index toe om productiebedrijven te helpen bepalen in welke fase van de Industrie 4.0 programma’s ze zich bevinden. Deze evaluatie helpt bedrijven bij het prioriteren, op elkaar afstemmen en controleren van digitaliseringsactiviteiten binnen de gehele organisatie.

Purnima Burman
Wipro Limited