Stefano Giambelli en Tobias Borkowski sluiten zich aan bij het European Middle Market Private Equity Team van H.I.G. Capital

LONDEN--()--H.I.G. Capital (H.I.G. Capital (H.I.G.), een toonaangevende wereldwijde alternatieve beleggingsonderneming met meer dan € 31 miljard aan aandelenkapitaal onder beheer, kondigde vandaag aan dat Stefano Giambelli en Tobias Borkowski zich hebben aangesloten bij het Europese LBO-team van het bedrijf in het middensegment van de markt, in Londen, respectievelijk als Principal en Director.

Voordat Stefano bij H.I.G. in dienst trad, was hij mede-oprichter van Amlon Capital, een investeringsvehikel dat zich richtte op investeringsmogelijkheden in de consumentengoederen-, digitale media- en zakelijke dienstensector. Daarvoor was hij Principal bij Apax Partners in Londen.

Voordat Tobias bij H.I.G. in dienst trad, gaf hij mede leiding aan de private equity investeringsactiviteiten van een bekend familiekantoor in Londen. Daarvoor was hij Principal bij Rhône Group, een wereldwijde private equity onderneming, waar hij zich richtte op een breed scala aan investeringen, waaronder leveraged buy-outs en corporate carve-outs, in verschillende industrieën en regio’s. Hij begon zijn carrière in M&A bij Citigroup in Londen.

Markus Noe-Nordberg
Managing Director