LBC benoemt Frank Erkelens tot CEO met ingang van 15 oktober 2019

MECHELEN, België--()--LBC Tank Terminals is verheugd de benoeming van Frank Erkelens als nieuwe CEO van de onderneming aan te kondigen. Frank heeft uitstekende internationale leiderschapservaring in de tankterminals en logistieke sector, het meest recentelijk als CEO van Odfjell Terminals. Hij begint op 15 oktober 2019 en vervangt Walter Wattenbergh, die op 30 september 2019 met pensioen gaat

Haroun van Hövell, voorzitter van LBC Tank Terminals, gaf commentaar: “Gedurende bijna vijf jaar bij het bedrijf heeft Walter LBC met succes door een belangrijke ommekeer geleid door het bedrijf te stroomlijnen en zich opnieuw te kunnen richten op groei-initiatieven om beter tegemoet te komen aan de behoeften van de klant. Wij zijn Walter zeer dankbaar voor de vele bijdragen die hij heeft geleverd. Ik ken Frank al vele jaren en ik ben blij dat hij zich bij ons zal aansluiten als nieuwe CEO. Zijn ruime ervaring, staat van dienst en sterke reputatie zullen van grote waarde zijn voor LBC. Frank zal voortbouwen op Walter’s nalatenschap en het bedrijf door de volgende fase van zijn strategische ontwikkeling loodsen.”

Maxime Van Cauwenbergh
m-vancauwenbergh@lbctt.com