Jefferies houdt vandaag 16 september wereldwijde hulpactie voor slachtoffers van de orkaan op de Bahama’s

NEW YORK & LONDEN & HONGKONG--()--Jefferies kondigde aan dat vandaag de wereldwijde handelsdag van de firma is voor de hulpverlening aan de orkaan Dorian op de Bahama’s. Jefferies zal beleggers over de hele wereld de mogelijkheid bieden zich in te zetten om de slachtoffers van de verwoestingen door het weerfenomeen te helpen door te handelen met Jefferies.

Zoals eerder aangekondigd, zal Jefferies alle netto handelscommissies doneren die vandaag zijn verdiend uit de Amerikaanse, Europese en Aziatische aandelen-, vastrentende en valutahandel. Bovendien zal Jefferies als bedrijf zelf rechtstreeks 1 miljoen dollar doneren en zullen alle 3.656 werknemers wereldwijd de kans krijgen om hun salaris voor vandaag aan de hulpverlening te doneren. Deze bijdragen zullen worden toegewezen aan een reeks liefdadigheidsinstellingen met als doel om snel geld vrij te maken voor hulpactiviteiten die direct betrokken zijn bij de reddings- en herstelinspanningen.

For media inquiries:
Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com