Jefferies houdt wereldwijde hulpdag ter ondersteuning van de hulpverlening na de orkaan op de Bahama’s op maandag 16 september

NEW YORK & LONDEN & HONG KONG--()--Jefferies bevestigde dat de wereldwijde handelsdag van de firma voor de hulpverlening van de orkaan Dorian op de Bahama’s op maandag 16 september zal worden gehouden. Jefferies zal investeerders over de hele wereld de mogelijkheid bieden om zich aan te sluiten bij de inspanningen om hen die door de verwoesting van deze gebeurtenis zijn getroffen bij te staan door met Jefferies te handelen.

Zoals eerder aangekondigd, zal Jefferies alle netto handelscommissies op maandag 16 september doneren van de Amerikaanse, Europese en Aziatische aandelen-, vastrentende en valutahandel.

Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com

Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com