Odaseva maakt verdriedubbelde jaarlijkse groei bekend met biljoen ondersteunde documenten en meer dan 10 miljoen gebruikers

Invloed van nieuwe wetten inzake gegevensbescherming zoals GDPR en CCPA stimuleerde groei van Unified Cloud Data Governance Company

SAN FRANCISCO--()--Odaseva, het verenigde cloudplatform voor ondernemingen die Salesforce als bedrijfskritische applicatie beheren, heeft vandaag bekendgemaakt dat het een verdriedubbelde jaarlijkse groei ziet en dat het na slechts zeven jaar bestaan een duizelingwekkende groei van een biljoen Salesforce-records ondersteunt, met meer dan 10 miljoen interne Salesforce-klanten op ondernemingsniveau.

Odaseva’s explosieve groei is deels te wijten aan de instroom van nieuwe wetten op het gebied van dataprivacy en beheer, zoals GDPR of CCPA, die van bedrijven eisen dat ze specifieke regelgeving invoeren. Zoals rechten van de betrokkenen (waarin wordt bepaald dat consumenten recht hebben op toegang tot hun eigen privégegevens) en gebruikmaken van betrouwbaardere databeheeroplossingen om privé-klanteninformatie af te schermen en te beheren.

Alex Mercurio
10Fold Communications