Limelight Networks verbetert videoleveringsdiensten voor uitzonderlijke digitale ervaringen

SCOTTSDALE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), een toonaangevende leverancier van edge cloud-diensten, zal op IBC 2019 nieuwe verbeteringen introduceren voor haar videoleveringsdiensten die de kwaliteit en prestaties van digitale ervaringen voor klanten wereldwijd verder verbeteren.

Limelight’s realtime, live en on-demand videoleveringsservices integreren het toonaangevende wereldwijde private netwerk van Limelight met geavanceerde mogelijkheden voor de levering en het beheer van video’s, die live en VOD-mediabeheer en kwaliteitsvideo’s op vrijwel elk scherm bieden. Limelight heeft een leidende positie in de IDC MarketScape: Worldwide CDN 2019 Vendor Assessment (#US44842119) op wereldwijde contentaanleveringsnetwerken voor haar globale private netwerk, edge services, mogelijkheden voor videostreaming met lage latentie en geïntegreerd videoplatform. Limelight zal op de IBC 2019 in hal 5 B52 de lage latentie-streaming demonstreren en de nadruk leggen op edge services voor videotoepassingen.

Stephanie Epstein
SHIFT Communications