Visa rondt overname Verifi af

SAN FRANCISCO--()--Visa (NYSE: V) heeft vandaag bekendgemaakt dat het de overname van Verifi, een leider in technologische oplossingen die terugboekingen verminderen, heeft afgerond. De aanwinst van Verifi versterkt Visa’s rol in het faciliteren van vertrouwen en transparantie over de koopervaring door de mogelijkheden voor geschillenbeslechting uit te breiden en zo een breed scala aan betalingsmerken en partners over het ecosysteem te ondersteunen.

De combinatie van Verifi’s beste geschillenbeslechtingstools in zijn klasse met Visa’s dienstenpakket voor risico- en fraudebeheer:

• Bespaar kostbare tijd en middelen door alle partijen in het geschillenbeheerproces vrijwel real time met elkaar te verbinden om geschillen op te lossen voordat het terugboekingen worden.
  • Geef kopers en verkopers intelligente, datagestuurde tools die de samenwerking bevorderen, vertrouwen opbouwen en de algehele klantervaring verbeteren.
  • Creëer een end-to-end oplossing in elke fase van het klantentraject die kan worden aangevuld met diensten die worden geleverd door CardinalCommerce en CyberSource.

Elizabeth Gunn
elizabeth.gunn@visa.com