Spotify neemt SoundBetter over, de toonaangevende marktplaats voor muziek- en audioproductietalent

NEW YORK--()--Spotify Technology S.A. (NYSE:SPOT), ‘s werelds populairste audiostreaming-abonnementsdienst, heeft bekendgemaakt dat het SoundBetter heeft overgenomen. SoundBetter is een toonaangevende marktplaats voor audioproducties en -samenwerkingen, die makers wereldwijd helpt om topprofessionals op het gebied van audioproductie en -samenwerking te verbinden en in te huren. De voorwaarden van de transactie werden niet bekendgemaakt.

“Terwijl we onze tools voor makers uitbouwen, willen we hen de middelen geven die ze nodig hebben om beter te worden. SoundBetter heeft dezelfde visie”, zegt Beckwith Kloss, VP Product, ontwikkelaar bij Spotify. “We zijn blij dat makers inkomsten kunnen genereren via SoundBetter en kunnen profiteren van het netwerk van topprofessionals – van instrumentalisten tot songwriters en producenten – terwijl ze hun tracks perfectioneren.

Investor Relations:
Paul Vogel