Biolog-id LLC breidt samenwerking met Hoxworth Blood Center uit om veiligheid en efficiëntie bij beheer van bloedproducten in hele onderneming verder te verbeteren

Nieuwste oplossing voor rode bloedcellen ondersteunt verbeterde workflows en verbeterde serviceniveaus

ATLANTA--()--Biolog-id LLC, een ontwikkelaar van end-to-end bloedveiligheidsoplossingen en een leider op het gebied van verbonden gezondheidsoplossingen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het zijn partnerschap met het Hoxworth Blood Center van de Universiteit van Cincinnati uitbreidt met het beheer van rodebloedcelconcentraat, het meest gevraagde bloedproduct, op te nemen in het geavanceerde technologische ecosysteem van het hele bedrijf.

De uitgebreide samenwerking, gericht op het verbeteren van het leven van patiënten die een transfusie nodig hebben, maakt gebruik van de gepatenteerde Biolog-id technologie binnen de Hoxworth-faciliteiten. De technologie, Biolog-Transfusion®, volgt bloedproducten door de hele toeleveringsketen heen en biedt realtime inzicht in de inventarisatie van de verschillende locaties en het verzamelen van gegevens, waardoor een uitgebreide analyse mogelijk is. Dit is de eerste uitbreiding na de benoeming van Troy Hilsenroth tot CEO van Biolog-id LLC.

Sothea Shreck, 212.601.3392,  Sothea.Shreck@bcw-global.com

Sothea Shreck, 212.601.3392,  Sothea.Shreck@bcw-global.com