Gain Therapeutics SA maakt bekend dat Jeffrey Riley toetreedt tot raad van bestuur

LUGANO, Zwitserland--()--Gain Therapeutics SA, een biotechnologiebedrijf dat nieuwe therapieën ontdekt en ontwikkelt voor de bestrijding van lysosomale enzymen die betrokken zijn bij aangeboren stofwisselingsfouten en ziekten van het CZS, heeft aangekondigd dat Jeffrey Riley als onafhankelijk lid van de raad van bestuur is toegetreden tot Gain Therapeutics.

De heer Riley heeft meer dan 25 jaar ervaring in de biotechnologische en farmaceutische industrie, waarbij hij wereldwijd tal van strategische bedrijfsallianties heeft onderhandeld, joint ventures heeft opgericht en heeft geassisteerd in durfkapitaalinvesteringen ter ondersteuning van productontwikkeling. Hij heeft meer dan $1,5B aan eigen en vreemd vermogen opgehaald. Hij heeft gewerkt voor grote farmaceutische bedrijven (SmithKline Beecham en Pfizer), risicokapitaal (Queensland Biocapital Fund / QIC) en talrijke biotechnologiebedrijven in de hoedanigheid van business development en algemeen management.

For Gain Therapeutics SA
Dr. Manolo Bellotto, General Manager