Aqua Lung Group verwelkomt Matthieu Bazil als CEO

Wereldwijde watersportfabrikant introduceert nieuwe leidinggevende

VISTA, Californië--()--Aqua Lung, al 75 jaar de gevierde pionier, ontwerper, fabrikant en distributeur van duik- en watersportuitrusting, heeft de heer Matthieu Bazil met onmiddellijke ingang benoemd tot zijn nieuwe CEO. De heer Bazil zal gevestigd zijn vanuit de kantoren van de Aqua Lung Group in Carros, Frankrijk.

Bazil neemt het roer over terwijl Aqua Lung verder gaat als wereldwijde marktleider in het ontwikkelen en op de markt brengen van de beste duik-, zwem-, snorkel- en recreatieve peddelsportproducten. Bazil, een gepassioneerd watersportliefhebber en duiker, komt naar Aqua Lung na zeer succesvolle opdrachten bij Fox Racing, Oxbow, Boardriders Inc. (met wereldwijde leiderschapsfuncties bij zowel DC Shoes als Quiksilver), en key account management bij adidas.

Media contact:
Michael Ladinig