RhythmOne lanceert zijn Programmatic Platform in Azië-Pacific en Latijns-Amerika

Het bedrijf benoemt ook twee belangrijke spelers uit de sector om te helpen bij het leiden van de wereldwijde expansie-inspanningen

KEULEN, Duitsland--()--RhythmOne, LLC, een bedrijf van Tremor International, kondigt vandaag aan dat het de infrastructuur, de omvang en het succes van zijn programmaplatform naar de Aziatisch-Pacifische (APAC) en Latijns-Amerikaanse (LATAM) markten zal brengen. De aankondiging zal ook worden gedaan op de internationale digitale marketing conferentie DMEXCO, na de succesvolle uitbreiding van het bedrijf naar Europa eerder dit jaar.

Om leiding te geven aan de internationale expansie-inspanningen, kondigt het bedrijf vandaag ook de benoeming aan van sectorveteraan Assaf Suprasky als General Manager voor de activiteiten van Tremor International in Israël en Gal Topaz als Senior Vice President, Exchange Operations and Business Development. Beide executives komen naar RhythmOne met veel ervaring in geavanceerde mobiele en digitale videoreclame oplossingen.

Jocelyn Wright or Emma Cheshire
Tremor@propellergroup.com