VBI-vaccins kondigt fase 2a klinische evaluatie van VBI-1901 kandidaat-kankervaccin aan in combinatie met het AS01B Adjuvant System van GSK bij terugkerende patiënten met een Glioblastoma

– VBI is het eerste biofarmaceutisch bedrijf om met GSK samen te werken om het AS01B hulpsysteem als deel van een therapeutische kankervaccinkandidaat te beoordelen

– De combinatie zal in extra studieruimte worden getest in deel B van VBI’s aan de gang zijnde Fase 1/2a klinische studie van VBI-1901 in terugkerende GBM patiënten

CAMBRIDGE, Mass.--()--VBI Vaccines Inc. (Nasdaq: VBIV) (“VBI”), een commercieel-stadium biofarmaceutisch bedrijf dat de volgende-generatie besmettelijke ziekte en immuno-oncologievaccins ontwikkelt, kondigde vandaag een samenwerking met GlaxoSmithKline (GSK) aan om de combinatie van VBI-1901, het immuuntherapeutische kankervaccin van het VBI, met het merkgebonden AS01B aanpassingssysteem van GSK klinisch te evalueren.

VBI Contact
Nicole Anderson