Het Celsius-netwerk doorkruist 100 actieve institutionele accounts in de eerste helft van 2019

De onlangs aan boord gekomen cliënten vertegenwoordigen een verscheidenheid van sectoren met inbegrip van hedge- en investeringsfondsen, VC firma’s, organisaties zonder winstbejag, makelaarskantoren, brokers en meer

LONDEN--()--Celsius Network (https://celsius.network/), het toonaangevende cryptocurrency platform, kondigt vandaag aan dat het meer dan 100 institutionele klanten heeft aangeworven. Om gebruik te kunnen maken van de diensten van Celsius moeten instellingen een streng KYC- en AML-toelatings- en evaluatieproces doorlopen. Instellingen vertegenwoordigen de vraagzijde van de Celsius-markt met meer dan 50.000 retail HODLers aan de aanbodzijde. Het Celsius Blockchain-gebaseerde platform opereert in tegenstelling tot veel andere traditionele B2B-kredietmarkten, waar instellingen doorgaans de aanbodzijde vertegenwoordigen, met particuliere kredietnemers aan de vraagzijde.

Media Contact:
Danna Cahana