AdRoll Group omgedoopt tot NextRoll, lanceert marketingplatformdiensten

Terwijl de API’s die de business units RollWorks en AdRoll aandrijven zijn vrijgegeven, zet NextRoll de evolutie voort die verder gaat dan het terugwinnen van de wortels

SAN FRANCISCO--()--AdRoll Group kondigde vandaag aan dat het is omgedoopt tot NextRoll, Inc., een marketing- en datatechnologiebedrijf. Daarnaast introduceert NextRoll externe API’s om zijn infrastructuur, technologie en gegevens te openen voor een breed scala aan nieuwe bedrijven. NextRoll bestaat nu uit drie business units: RollWorks, een account-gebaseerd platform voor B2B marketing en sales teams; AdRoll, een groei-marketing platform voor direct-to-consumer (DTC) merken; en NextRoll Platform Services, een marketing-technologie-als-een-serviceaanbieding voor merken, agentschappen, markten, uitgevers en marketing platforms om de huidige marketingmogelijkheden te verbeteren of nieuwe inkomstenstromen mogelijk te maken.

Jeanette Jordan
Director of Marketing