Sagemcom lanceert de nieuwe Box 8 TV Set-top Box van SFR, die in augustus op de Franse markt werd geïntroduceerd

RUEIL, Frankrijk--()--SAGEMCOM EN SFR KONDIGEN DE LANCERING VAN DE BOX 8 TV VAN SFR AAN, DIE MEDE ONTWIKKELD IS DOOR HUN TEAMS, EEN NIEUWE EXTREEM KRACHTIGE SET-OP BOX DIE HOGE KWALITEIT BEELD EN GELUID LEVERT, EN DIE OOK EEN STEMASSISTENT HEEFT OM DE VIDEO- EN AUDIO-ENTERTAINMENTERVARING MET DE STEM TE REGELEN, EN GEÏNTEGREERDE LUIDSPREKERS.

Dit innovatieve apparaat behoort tot het Video Soundbox™ productassortiment dat door Sagemcom is ontwikkeld om te voldoen aan de steeds groeiende vraag van klanten naar de volgende generatie boxen voor het samenvoegen van meeslepende entertainment met spraakcommando’s en slimme assistent-diensten.

Sylvaine COULEUR
presse@sagemcom.com