Professional Testing Corporation® (PTC) selecteert Prometric voor wereldwijde onderzoeksadministratie

Samenwerking om de toegang en veiligheid van testgebruikers te verbeteren

BALTIMORE--()--Na een competitief inkoopproces heeft Professional Testing Corporation®(PTC) Prometric® geselecteerd als hun partner voor de wereldwijde administratie van PTC-klantenprogramma’s. Onder de voorwaarden van deze meerjarige overeenkomst zullen PTC-klanten toegang hebben tot de meer dan 700 gevestigde, beveiligde computerondersteunde testlocaties van Prometric over de hele wereld, waaronder het meest uitgebreide netwerk van testlocaties voor professionele gebruikers in de Verenigde Staten en Canada.

Prometric is verheugd door PTC geselecteerd te zijn als hun beoordelingspartner voor de volgende contractperiode,” zegt Alex Paladino, Chief Revenue Officer van Prometric.

Tom Warren
Prometric