Cequence Security opent EMEA-hoofdkwartier en benoemt de belangrijkste executives om de bescherming van hyperverbonden ondernemingen in de hele EMEA te versnellen

Mede-oprichters zullen het bekroonde applicatiebeveiligingsplatform van het bedrijf presenteren op drie komende Cyber Security Events

MÜNCHEN--()--Cequence Security, een leverancier van innovatieve applicatiebeveiligingsoplossingen voor de huidige hyperverbonden ondernemingen, heeft vandaag zijn wereldwijde expansie vooruitgeholpen met de opening van het EMEA-hoofdkantoor in München, Duitsland, en de benoemingen van de volbrachte cyberbeveiligingsmanagers David Curran als Vice President van de EMEA, en James Sherlow als Director of Solutions Engineering. Het Cequence Application Security Platform (ASP), dat meerdere beveiligingsfuncties en baanbrekende innovaties voor de bescherming van web-, mobiele en API-gebaseerde applicaties consolideert, zal op drie belangrijke evenementen worden gepresenteerd:

Media Contact:
Dan Chmielewski