Opentrons lanceert ‘s werelds meest betaalbare thermocycler

Biotech startup Opentrons creëert nog meer laboratoriumtechnologie om biologen te helpen profiteren van laboratoriumautomatisering, ongeacht de kosten

Loading media player...

Opentrons thermocycler introduction video

NEW YORK--()--Opentrons, het bedrijf dat laboratoriumrobotics toegankelijk maakt, lanceerde de meest betaalbare, volledig geautomatiseerde thermocycler ooit, waardoor biologen overal ter wereld kunnen beschikken over end-to-end PCR-gebaseerde workflow automatisering.

Tegenwoordig kunnen biologen met veel producten op de markt belangrijke onderdelen van hun workflows automatiseren, maar de meeste laboratoriumrobots vereisen nog steeds menselijke tussenkomst tussen de stappen door. Dit breekt de workflows in kleinere geautomatiseerde brokken, waardoor wetenschappers hun monsters zelf moeten manipuleren – en biologen niet echt bevrijden van repetitief en foutgevoelig laboratoriumwerk.

Opentrons Media: Will Canine,  will@opentrons.com

Opentrons Media: Will Canine,  will@opentrons.com