Swift Media herinvesteert in Verimatrix met VCAS Ultra Upgrade and Expansion

De Australische “Away-from-thome” aanbieder van video-inhoud zet VCAS Ultra in met Multi-DRM om nieuwe bedrijfsmodellen efficiënter te ondersteunen

AMSTERDAM--()--IBC 2019 (#5.A59)Verimatrix (Paris:VMX), een wereldwijde leverancier van beveiligings- en business intelligence-oplossingen die content, apparaten, toepassingen en communicatie beschermen, kondigt vandaag aan dat zijn klant, Swift Media, zijn bestaande Verimatrix Video Content Authority System (VCAS™) heeft ontwikkeld tot een efficiëntere cloud-infrastructuur die nieuwe bedrijfsmodellen en 4K/UHD-videoservices beter ondersteunt. De uitbreiding omvat het upgraden naar de volgende generatie VCAS Ultra-oplossing en het toevoegen van multi-DRM-ondersteuning.

Media contact:
Kelly Foster, Verimatrix