Kiwi.com kondigt nieuwe raad van bestuur aan nu onderneming de volgende fase van strategische groei ingaat

BRNO, Tsjechië--()--Kiwi.com, een toonaangevend online reisreserveringsplatform dat wordt aangestuurd door geavanceerde technologie, kondigde vandaag een nieuwe Raad van Bestuur aan om het bedrijf te begeleiden in de volgende fase van groei.

Daniel Finnegan, voormalig Chief Financial Officer en Chief Accounting Officer van Booking Holdings (voorheen The Priceline Group Inc.), zal dienen als onafhankelijk bestuurder. Tijdens de 14-jarige termijn van de heer Finnegan met Booking Holdings groeide het bedrijf uit tot ongeveer 22.000 werknemers en bereikte het een waardering van meer dan $100 miljard.

“Ik ben enthousiast over de mogelijkheid om met Oliver en het Kiwi-team samen te werken terwijl ze bouwen aan ambitieuze doelen die uiteindelijk een buitengewone waarde en ervaring zullen bieden aan reizigers over de hele wereld”, aldus Daniel Finnegan.

Raymond Vrijenhoek
Kiwi.com