CNL Software kondigt technologiepartnerschap met Cepton LiDAR aan op de GSX

CNL Software en Cepton zijn te vinden op stand #1713

SAN JOSE, Californië--()--CNL Software, een wereldleider op het gebied van Physical Security Information Management (PSIM) -software, is verheugd een technologiepartnerschap met Cepton Technologies, een ontwikkelaar van toonaangevende 3D-detectieoplossingen, aan te kondigen op de GSX in Chicago. Het partnerschap zal de automatisering bevorderen van detectie van bedreigingen, tracking en escalatie in realtime met behulp van de nieuwste PSIM-, LiDAR- en videobeoordelingstechnologieën.

Het Helius™ -systeem van Cepton Technologies is een slim lidar-netwerk dat gebruik maakt van edge computing om realtime detectie, tracking en classificatie te bieden. Het kan een object naadloos van sensor tot sensor volgen en 3D-gegevens over locatie, afmetingen en snelheid leveren, terwijl dezelfde identificatie van het object behouden blijft.

Faithy Li
Cepton Technologies, Inc.