Wipro gepositioneerd als wereldwijde marktleider op het gebied van digitale werkplekdiensten door ISG

EAST BRUNSWICK, NJ & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat het door Information Services Group (ISG), een toonaangevend wereldwijd onderzoek- en adviesbureau op het gebied van technologie, erkend als marktleider in digitale werkplekdiensten.

Het ISG-rapport benadrukt dat Wipro een sterke ondersteuningsportfolio biedt met een verhoogde focus op automatisering. Het rapport merkte ook op dat Wipro bij klanten goed bekend staat om zijn sterke engineeringmogelijkheden op de werkplek.

ISG evalueerde 41 dienstverleners in het onderzoek en rangschikte ze in elk van de kwadranten met betrekking tot hun portefeuille-aantrekkelijkheid en concurrentiekracht.

Media Contact:
Purnima Burman