MSCI benoemt Salli Schwartz tot Head of Investor Relations and Treasurer

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van kritische beslissingsondersteunende tools en diensten voor de wereldwijde beleggingsgemeenschap, kondigde vandaag aan dat Salli Schwartz met ingang van 16 september 2019 is benoemd tot Head of Investor Relations and Treasurer.

We zijn blij dat Salli zich bij MSCI aansluit. Haar 20 jaar in de financiële dienstverlening, met name in het opzetten en uitvoeren van een kapitaalstrategie, het ontwikkelen van robuuste beleggerscommunicatieprogramma’s en het beheren van relaties met aandeelhouders, ratingbureaus en verkoopkantanalisten, zal ervoor zorgen dat we de aandeelhouderswaarde blijven maximaliseren”, zegt Linda S. Huber, Chief Financial Officer van MSCI.

MSCI blijft zich ontwikkelen en groeit snel, en ik ben verheugd om samen te werken met Linda en het Executive Committee om haar kapitaalmanagementstrategie te verbeteren en het verhaal van de onderneming aan de beleggersgemeenschap te vertellen,” zei mevrouw Schwartz.

Media Inquiries
PR@msci.com

Sam Wang +1 212 804 5244
Melanie Blanco +1 212 981 1049