L&T Technology Services wint nieuw elektrificatieproject van de Europese OEM voor auto’s

BENGALURU, India--()--L&T Technology Services Limited (NSE: LTTS), een toonaangevend wereldwijd opererend bedrijf in pure-play engineering services, is door een Europese autofabrikant geselecteerd als strategische partner voor zijn elektrische aandrijflijn (e-Powertrain) praktijk. LTTS zal verantwoordelijk zijn voor de functionele kwalificatie van de e-Powertrain ECU’s (Electronics Control Unit).

In het kader van de meerjarige verbintenis zal LTTS een real-time technologisch kader bieden om het controllerontwerp van de e-Powertrain te evalueren en zal het zich uitstrekken van de conceptfase tot de productontwikkeling en het testen van voertuigen op de weg.

De simulatie van LTTS zal analyseren hoe de controllers in real time reageren op virtuele simulatie met behulp van Hardware-in-Loop (HIL), Software-in-Loop (SIL) en Processor-in-Loop (PIL). LTTS zal ook interne oplossingversnellers inzetten om de kwaliteit te verbeteren en aanzienlijke kosten te besparen gedurende de hele levenscyclus van het project.

Aniruddha Basu
L&T Technology Services Limited