Jefferies coördineert wereldwijde inspanningen ter ondersteuning van orkaanhulp in de Bahama’s

Bedrijf, personeel en klanten dragen direct bij en organiseren ondersteuning via een speciale handelsdag op woensdag 11 september

NEW YORK & HONG KONG & LONDEN--()--Jefferies heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf en zijn personeel zullen bijdragen aan de hulpverlening voor diegenen in de Bahama’s die getroffen zijn door orkaan Dorian. Investeerders over de hele wereld de wereld krijgen de gelegenheid om zich bij deze inspanningen aan te sluiten.

Ten eerste zal Jefferies op woensdag 11 september alle netto handelscommissies doneren uit Amerikaanse, Europese en Aziatische aandelen, vastrentende waarden en valutahandel. Ten tweede zal Jefferies als bedrijf zelf $1 miljoen rechtstreeks doneren. Ten slotte krijgen alle 3.656 werknemers wereldwijd de mogelijkheid om hun salaris van woensdag te doneren. Deze bijdragen zullen worden toegewezen aan een reeks goede doelen met als doel snel geld beschikbaar te stellen voor hulpacties die direct betrokken zijn bij de reddings- en herstelwerkzaamheden.

For media inquiries, please contact:
Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com

For media inquiries, please contact:
Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com