BentallGreenOak zet zijn ESG-leiderschap voort met topposities in de 2019 Global Real Estate Sustainability Benchmark (GRESB)

• BGO Diversified US Property Fund behaalt de status van algemeen sectorleider en 1e in zijn referentiegroep
  • BGO Prime Canadian Fund behaalt tweede plaats in zijn referentiegroep
  • Sun Life General Account behoort tot de top 5% van de Global Diversified categorie, tweede voor klimaatbestendigheid

(Photo: Business Wire)

NEW YORK & TORONTO & LONDEN & TOKIO--()--BentallGreenOak (BGO) kondigde vandaag aan dat het bedrijf opnieuw een wereldwijde topnotering heeft bereikt in de 2019 Global Real Estate Sustainability Benchmark (GRESB), waarmee het voor het negende achtereenvolgende jaar zijn uitzonderlijke wereldwijde leiderspositie op het gebied van duurzaam beleggen heeft voortgezet.

Het BGO Diversified US Property Fund stond op de eerste plaats in de US Diversified referentiegroep en op de tweede plaats wereldwijd. Het BGO Prime Canadian Fund boekte zijn beste GRESB-prestatie ooit in 2019 en behaalde een tweede plaats in de Canadese gediversifieerde referentiegroep.

Media Contact:
Rahim Ladha