Providence Strategic Growth voltooit de investering in MAPAL, ontwikkelaar en leverancier van restaurantmanagementsoftware van wereldklasse

Investeringen om MAPAL in staat te stellen de internationale expansie te versnellen onder leiding van het huidige managementteam

LONDEN & MADRID--()--Providence Strategic Growth (“PSG”), de groeikapitaalfiliaal van Providence Equity Partners (“Providence”), heeft vandaag een investering aangekondigd in MAPAL Software (“MAPAL”), de Spaanse toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van management- en businessanalysesoftware voor de horecasector. Financiële voorwaarden zijn niet bekendgemaakt.

PSG’s investering weerspiegelt het vertrouwen van het bedrijf in MAPAL, het concurrentievoordeel van zijn vlaggenschip GIRnet-software, en het sterke groeipotentieel van het bedrijf, dat restauranthouders de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke backoffice en bedrijfsanalysesoftware blijft bieden. MAPAL’s groeistrategie, die naar verwachting gedreven zal worden door strategische overnames in belangrijke regio’s in Europa, Latijns-Amerika en de VS, zal gericht zijn op het stroomlijnen en optimaliseren van de bedrijfsactiviteiten van klanten.

Providence Strategic Growth
Sard Verbinnen & Co