Koploper van de innovatieve trend bij IFA, COLMO wint de IFA Product Technical Innovation Award 2019

(Photo: Business Wire)

BERLIJN--()--Internationale Funkausstellung Berlin (IFA) werd geopend op 6 september. IFA Berlin is de belangrijkste internationale vakbeurs op het gebied van consumentenelektronica, communicatie- en informatie-elektronicatechnologieproducten. Elk jaar worden op de IFA de meest geavanceerde producten en technologieën verzameld en tentoongesteld om de belangrijkste verbruikstrends en -concepten met sterke marktkracht te begeleiden. De “IFA Product Technical Innovation Award”, die wordt uitgereikt door de International Data Group (IDG) en de Duitse Kamer van Koophandel en Industrie (GIC) en die de voorhoede vormt van de producttechnologie-innovatie, is een internationale selectie voor wereldwijde consumentenelektronica merken.

Proexpo Communications Limited
David Andrew