LivaNova krijgt goedkeuring van de Amerikaanse Centers for Medicare & Medicaid Services voor RECOVER klinische studie

LONDEN--()--LivaNova PLC (NASDAQ:LIVN), een toonaangevend bedrijf op het gebied van medische technologie en innovatie, heeft vandaag aangekondigd dat de Amerikaanse Centers for Medicare & Medicaid Services (CMS) het LivaNova protocol voor “A Prospective, Multi-center, Randomized Controlled Blinded Trial Demonstrating the Safety and Effectiveness of VNS Therapy® System als Adjunctive Therapy Versus a No Stimulation Control in Subjects With Treatment-Resistant Depression” (RECOVER) hebben geaccepteerd.

LivaNova PLC Investor Relations and Media
Melissa Farina, +1 (281) 228-7262