JAKKS Pacific kondigt de ontvangst aan van aanvullende blijken van belangstelling

SANTA MONICA, Californië--()--JAKKS Pacific, Inc. (NASDAQ: JAKK) (het ,,Bedrijf”) kondigde vandaag aan dat het een extra niet-bindende blijk van belangstelling heeft ontvangen om alle aandelen met betrekking tot de gewone aandelen van het bedrijf voor een vermelde prijs van tussen $0.85-$0.90 per aandeel op een volledig verdunde basis te verwerven.

Zoals eerder aangekondigd in het huidige Report on Form 8-K van 9 augustus 2019 dat de succesvolle conclusie van het bedrijf van de herkapitalisatie (zoals daarin gedefinieerd) transactie met de Ad Hoc Groep (zoals daarin gedefinieerd), de Oase (zoals daarin gedefinieerd) en de Fargo van Putten (zoals daarin gedefinieerd) aankondigde, bleef het bedrijf in besprekingen met een andere partij die eerder een niet-bindend voorstel deed om alle aandelen van de gewone aandelen van het bedrijf voor een vermelde prijs van $0.80 per aandeel op een volledig verdunde basis te kopen. Ook zoals eerder aangekondigd in het huidige rapport waren dergelijke besprekingen naast de vroegere onderhandelingen met Hong Kong Meisheng Cultural Company Limited (,,Meisheng”) betreffende zijn voorgestelde aankoop van onlangs uitgegeven aandelen van de gewone aandelen van het bedrijf, en volgden vertragingen in het bereiken van de noodzakelijke goedkeuring voor de Meisheng transactie, met inbegrip van goedkeuring van Chinese regelgevende instanties.

JAKKS Pacific
Rachel Griffin