Bacardi belooft 1 miljoen dollar aan de hulpverlening na orkaan Dorian in de Bahama’s

HAMILTON, Bermuda--()--Na de verwoestende gevolgen van orkaan Dorian op de Bahama’s verbinden Bacardi Limited en de Bacardí-familie zich ertoe om 1 miljoen dollar in contanten en andere hulp te doneren aan de hulpverlening bij de ramp en de herstelwerkzaamheden.

Bacardi zal samenwerken met non-profit partners en de Bahamaanse overheid om ervoor te zorgen dat deze donatie in contanten onmiddellijke en langdurige hulp biedt aan lokale hulporganisaties bij hun inspanningen om de eilanden en gemeenschappen die dit het meest nodig hebben te ondersteunen. Het bedrijf heeft ook een personeelsactie georganiseerd om de broodnodige spullen in te zamelen voor mensen in nood in de nasleep van orkaan Dorian en heeft ook een website gecommuniceerd om geld te doneren aan een wereldwijde humanitaire partner.

Jessica Merz
Global Corporate Communications Director