OpenSesame breidt internationaal uit met opening van nieuw kantoor in Londen

Leider in eLearning benoemt oudgediende uit sector als hoofd van Europese uitbreiding

Mehdi Tounsi, Senior Regional Director Europe for OpenSesame (Photo: Business Wire)

PORTLAND, Ore.--()--OpenSesame, de e-learning innovator, heeft de opening van een nieuw kantoor in Londen aangekondigd om de samenwerkingsverbanden en de klantenondersteuning van het bedrijf in Europa te versterken. Het bedrijf benoemde ook brancheveteraan Mehdi Tounsi als Senior Regional Director Europe om de uitbreiding op de Europese markt te leiden.

Met meer dan 20 jaar ervaring in de educatie-industrie heeft Mehdi met succes de bedrijfsvoering geleid van verschillende aanbieders van e-learningcontent en Learning Management System (LMS)-bedrijven. Hij heeft met wereldwijde organisaties samengewerkt om hen te helpen de uitdagingen van culturele diversiteit aan te gaan, de communicatie binnen de wereldwijde activiteiten te verbeteren en leerprogramma’s te ontwikkelen om de mobiliteit van het personeel te vergroten. Als doorgewinterde reiziger en gepassioneerd taalkundige heeft Mehdi internationale posities bekleed in Australië, Afrika, de VS en het Verenigd Koninkrijk, recentelijk als hoofd van wereldwijde allianties bij Speexx.

Diane Haines
Senior Vice President of Marketing