MyKronoz onthult zijn nieuwe ZeBuds-vlaggenschipcollectie, met 3 modellen van stijlvolle en betaalbare, echt draadloze stereo-oortelefoons

ZeBuds wordt tentoongesteld op IFA Showstoppers op 5 september en ook op de MyKronoz-stand - iZone / Stand 143 - van 6 t/m 11 september

ZeBuds Collection (Photo: MyKronoz)

GENÈVE--()--De Zwitserse wearable-maker MyKronoz kondigt vandaag drie modellen aan van modieuze, betaalbare en volledig functionele draadloze oortelefoons: ZeBuds Lite, Premium en Pro.

De eerste generatie ZeBuds werd eerder dit jaar op de markt gebracht en heeft al hoge cijfers behaald.
Hoewel ze het identieke oordopontwerp, dezelfde reeks geavanceerde functies en specificaties delen, wordt de nieuwe en uitgebreide serie ZeBuds geleverd met 3 subcollecties: Lite, Premium en Pro, elk met 6 kleuren oortelefoons en bijpassende USB-C oplaadetui. Elke lijn heeft een uniek aspect:

• ZeBuds Lite: echt draadloze oordopjes met een mat oplaadetui, met de vertrouwde look van een strakke aansteker. Adviesprijs van slechts 59,90 €/$. Verkrijgbaar september 2019.
  • ZeBuds Premium: met dezelfde grootte en vorm als ZeBuds Lite, beschikt de Premium over een elegant oplaadetui van aluminium. Adviesprijs van slechts 79,90 €/$. Verkrijgbaar oktober 2019.
  • ZeBuds Pro: met glas afgewerkt en Qi-gecertificeerd draadloos oplaadetui waarvan de vorm sterk is geïnspireerd op het traditionele Zwitserse zakhorloge. Adviesprijs van 99,90 €/$. Verkrijgbaar november 2019.

Rekening houdend met de feedback van de MyKronoz-gemeenschap, bieden de geheel nieuwe ZeBuds een verlengde speeltijd tot maximaal 16 uur. Ze werken bovendien met de MyKronoz-app - waar gebruikers de instellingen van hun oordopjes kunnen bedienen, inclusief een equalizerfunctie voor het beste geluid - en ondersteunen OTA-firmware-upgrade.

Een Qi-draadloos oplaadetui is nu ook verkrijgbaar voor een handige oplaadervaring (alleen voor ZeBuds Pro).
De 3 modellen worden geleverd met een betrouwbare Bluetooth 5.0-connectiviteit om op afstand muziek, oproepen en spraakopdrachten te beheren.

"ZeBuds is de perfecte combinatie van superieur Zwitsers ontwerp, geluid en functie - tegen een betaalbare prijs," aldus Boris Brault, oprichter en CEO van MyKronoz "We blijven volledig toegewijd aan onze missie om wearables te maken voor iedereen. We hebben drie modellen ZeBuds ontwikkeld met een vergelijkbare reeks kernfuncties, maar onderscheidend ontwerpmateriaal en adds-on om ervoor te zorgen dat we een groot publiek kunnen bedienen en perfect passen in hun dagelijks leven. Mensen moeten in staat zijn om te bellen, spraakopdrachten te geven, naar hun favoriete muziek of podcasts te luisteren, zonder te hoeven kiezen tussen stijl en prestaties - en daarom hebben we het beste van twee werelden herenigd met de ZeBuds-collectie."

Compatibel met zowel iOS als Android, met een prachtig ontwerp en lichtgewicht oplaadetui, superieur geluid, langere batterijduur, aanraakbedieningen en spraakopdrachtmogelijkheden, zijn ZeBuds ontworpen voor mensen die echt draadloze vrijheid willen ervaren zonder in te leveren op stijl.

Voortbouwend op zijn sterke achtergrond in draagbare technologie grijpt MyKronoz extra kansen in de bloeiende markt van draadloze oordopjes. De uitbreiding van het ZeBuds-assortiment is een strategische stap voor het bedrijf om expertise in te zetten bij het ontwikkelen van betaalbare, consumentgerichte producten en te diversifiëren om een volledig ecosysteem te bieden.

Naast ZeBuds biedt MyKronoz een complete lijn betaalbare mode-wearables vanaf 29,90 €/$, met activiteitstracker, smartwatches, sporthorloges en hybrides om een groot en gevarieerd publiek te bedienen.

- ZeTrack - een gestroomlijnde en complete HR-activiteitstracker met kleuren touchscreen, met adviesprijs van 29,90 €/$.
- ZeNeo - een echte krachtige smartwatch met microfoon en luidspreker die eruitziet als een gestroomlijnde activiteitstracker, met adviesprijs van 59,90 €/$..
- ZeRound3 Lite - de ideale smartwatch ontworpen voor uw actieve levensstijl, met adviesprijs van 79,90 €/$.
- ZeRound3 - de echt stijlvolle verbonden smartwatch met AMOLED-display, met adviesprijs van 99,90 €/$.

MyKronoz zal een innoverend pad volgen met de komende lancering vanZePop - de hybride smartwatch die mode en technologie combineert, met adviesprijs van 129,90 €/$; evenals ZeTime2 - een roestvrijstalen hybride smartwatch met microfoon, AMOLED-display en echte mechanische wijzers, met adviesprijs van 199,90 €/$.

__

MyKronoz maakt deel uit van BOW Group, een wereldwijde speler in lifestyle consumentenproducten, die wereldwijd actief is in de design- en wearables-markten met zijn 2 merken: MyKronoz en LEXON.
Sinds juli 2015 heeft BOW zijn kapitaal opengesteld voor Next Stage AM en vervolgens in 2017 voor PM Equity Partner - het ondernemingsfonds van Philip Morris International. MyKronoz ZeTime heeft meer dan 40.000 geldschieters in meer dan 100 landen overtuigd en werd 's werelds hoogst gefinancierde hybride smartwatch waarvoor meer dan $ 8 miljoen werd opgehaald, evenals de grootste crowdfunding-campagne ooit van een Europees bedrijf en het meest gesteunde product van 2017 op Kickstarter.
BOW Group heeft nu meer dan 100 talenten verspreid over vier kantoorlocaties: Parijs, Genève, Miami en Shenzhen.

MyKronoz
Annabel Corlay, press@mykronoz.com