MSCI geeft presentatie op Barclays Global Financial Services Conference

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van kritische beslissingsondersteunende tools en diensten voor de wereldwijde beleggingsgemeenschap, heeft aangekondigd dat Linda S. Huber, Chief Financial Officer en penningmeester op dinsdag 10 september 2019 om 07.30 uur EDT zal spreken op de Barclays Global Financial Services Conference in het Hilton Hotel Midtown in New York.

De live audio-webcast van de presentatie zal beschikbaar zijn via de evenementen- en presentatiepagina op de website van MSCI’s investeerdersrelaties, http://ir.msci.com/events.cfm. Een herhaling van de presentatie zal beschikbaar zijn op dezelfde website gedurende een periode van 60 dagen, vanaf 24 uur na de presentatie.

MSCI Inc.
Investor Inquiries