OPKO Health schakelt over op meerkanaals Veeva CRM voor effectievere klantenbetrokkenheid

Veeva CRM stelt vertegenwoordigers van de farmaceutische industrie in staat om de juiste informatie te verstrekken die ze nodig hebben om een gepersonaliseerde klantervaring te leveren

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV) heeft aangekondigd dat OPKO Health (NASDAQ: OPK), een kenmerkend en farmaceutisch bedrijf, meerkanaals Veeva CRM heeft geselecteerd om gebiedsteams in staat te stellen relevante, tijdige, en conforme interactie met beroepsbeoefenaars uit de gezondheidssector (HCP’s) via voorkeurskanalen in te zetten. Veeva CRM geeft OPKO Health de meest geavanceerde mogelijkheden en volledige klantinzichten.

“Veeva CRM helpt onze teams in het veld onze klanten beter te begrijpen, zodat we effectiever en efficiënter kunnen werken in het juiste kanaal,” zegt Adria Parks-Herrera, senior marketing director bij OPKO Health. “Door over te stappen naar multichannel Veeva CRM van onze huidige provider kunnen we de allerbeste klantervaring leveren en onze relaties met HCP’s versterken”.

Roger Villareal
925-264-8885