Immervision introduceert nieuwe supergroothoek 125° FoV Panomorph-lens met hoogste resolutie voor smartphones

Nieuwe strategische licentie- en productierelaties met JMO Corporation en OFILM brengen de beste supergroothoek-gecertificeerde panomorfe lenzen met hoge resolutie op de smartphone-markt

MONTREAL--()--Immervision, de in Montréal gebaseerde ontwikkelaar en licentiegever van gepatenteerde, groothoekoptiek- en beeldtechnologie kondigt de eerste supergroothoek 125° gezichtsveld (FoV) aan met de hoogste resolutie en beeldhelderheid edge-to-edge panomorflens voor fabrikanten van smartphones en consumentencamera’s.

De nieuwe licentiehouder van de gepatenteerde supergroothoeklens van Immervision, Taiwanese Zhong Yang Technology Co., Ltd. (JMO) Corporation, is de fabrikant van de 125 ° FoV-lens. OFILM Group Co., LTD. (OFILM) is de eerste fabrikant van cameramodules (CMM) die deze lens aanbiedt met de SONY IMX471 16 Megapixel-sensor voor smartphonecamera’s.

Immervision
MARCIA GRIFFITH