nTopology breidt zijn bereik in Europa uit met een nieuw kantoor in Duitsland

NEW YORK--()--Engineering software bedrijf nTopology Inc., met hoofdkwartier in New York City, kondigde vandaag de opening aan van hun eerste Europese kantoor in Regensburg, Duitsland.

De nieuwe locatie, nTopology GmbH, werd gecreƫerd als reactie op de groeiende partner- en klantenbasis van het bedrijf in Europa. Hun baanbrekende software voor computermodellering, nTop Platform, biedt technici een uniforme omgeving voor het maken van zeer complexe ontwerpen die geschikt zijn voor geavanceerde en additieve productieprocessen. Dankzij samenwerkingsworkflows in nTop Platform kunnen ontwerp, simulatie en productie gelijktijdig worden overwogen voor snelle optimalisatie van producten voor elke branche.

In the U.S.:
sales@ntopology.com