De baanbrekende consumentenopslagproducten van Western Digital voor IFA 2019 zijn snel en gestroomlijnd

Volledige line-up bevat WD_Black Game Drives, superslanke 5TB draagbare harde schijf en nieuwe high-speed geheugenkaarten van SanDisk

BERLIJN--()--IFA – Naarmate consumenten meer content genereren dan ooit, creëert en levert Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC) innovatieve oplossingen waarmee ze alles kunnen vastleggen, delen en beheren. Op IFA 2019 presenteert Western Digital zijn nieuwste aanbod van zijn WD_Black®-gameproducten, WD®- en SanDisk®-merken.

Of het nu gaat om een hardcore gamer die zijn skills wil verbeteren, een familiehistoricus die waardevolle herinneringen bewaart of een fotograaf die de juiste foto vastlegt, de nieuwe producten zijn ontworpen om betrouwbaarheid en prestaties van wereldklasse te bieden die aansluiten bij de veranderende behoeften van de consument op het gebied van gegevensopslag. IFA-deelnemers kunnen een bezoek brengen aan Western Digital in hal 17, stand 101, om de nieuwe, krachtige oplossingen van het bedrijf uit de eerste hand te ervaren.

Investor Relations Contact
T. Peter Andrew