GVK BIO kondigt de promotie van Sudhir Kumar Singh aan als Chief Operating Officer en de benoeming van Ramesh Subramanian tot nieuwe Chief Commercial Officer van GVK BIO

HYDERABAD, India--()--GVK BIO, een toonaangevende wereldwijde contractonderzoeks- en ontwikkelingsorganisatie (CRDO), is verheugd de promotie van Sudhir Kumar Singh, Ph.D., naar de functie van Chief Operating Officer en de benoeming aan te kondigen van Ramesh Subramanian, Ph.D., als zijn nieuwe Chief Commercial Officer.

Sudhir kwam in 2013 bij GVK BIO als Senior Vice President en leidt de Discovery Research-business. Hij is succesvol geweest in het integreren van best practices in chemie, biologie en chemische ontwikkeling om de belangrijkste zakelijke doelen te bereiken.

“Sudhir heeft in de loop der jaren een transformationele verandering in de Discovery Research-verticale door laten maken en heeft bijgedragen aan het behoud van GVK BIO’s leiderschap in de chemie in termen van levering en winstgevendheid”, aldus Manni Kantipudi, directeur en CEO van GVK BIO.

Dorothy Paul
Dorothy.paul@gvkbio.com