Alvotech selecteert Veeva Vault QMS om de kwaliteitsprocessen te moderniseren

Biofarmaceutisch bedrijf dat kwaliteitsbeheer op één platform verenigt voor meer efficiëntie en naleving

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE:VEEV) heeft vandaag aangekondigd dat Alvotech Veeva Vault QMS heeft geselecteerd om de kwaliteitsprocessen in de hele organisatie te stroomlijnen met verbeterde efficiëntie en compliance. Alvotech’s adoptie van Vault QMS bouwt voort op het succes van het bedrijf met Veeva Vault QualityDocs voor documentbeheer en -controle.

Alvotech had een eenvoudig te gebruiken systeem nodig dat handmatige processen zou elimineren en naleving van de voorschriften zou ondersteunen. Met Veeva Vault Quality Suite kan Alvotech de overhead verminderen en tegelijkertijd inzicht bieden in kwaliteitsprocessen in de hele organisatie. Als snel groeiend bedrijf koos Alvotech ook voor Vault Quality Suite vanwege meer flexibiliteit en schaalbaarheid zodat aan de veranderende behoeften van het bedrijf kan worden voldaan.

Roger Villareal
925-264-8885