Andersen Tax hedder nu Andersen

SAN FRANCISCO--()--Andersen Tax, et af landets største uafhængige skatteselskaber, vil nu drive virksomhed under brandet ”Andersen,” og dermed ære arven og værdierne, der følger med Andersen-navnet.

Andersen-navnet afspejler det fulde omfang af tjenester, der er tilgængelige for kunder i USA og internationalt. Andersen Tax blev grundlagt i 2002 som et skattefirma med fokus på private kunder. I dag betjener firmaet nogle af de største virksomheder i verden, og leverer ikke kun skattetjenester, men også værdiansættelse, interne afregningspriser, og internationalt, en komplet pakke af integrerede skatte- og juridiske tjenester.

For præcis fem år siden antog firmaet navnet Andersen Tax, et navn, der bedst afspejlede dets egen kultur og værdier. Navnet blev valgt på det tidspunkt for at fremhæve firmaets uafhængighed og for at gøre det klart, at revision ikke var (og heller ikke nogensinde ville være) en del af det globale udvalg af tjenester.

”Da vi antog navnet Andersen Tax i 2014, lavede vi det, som mange anså for at være et meget dristigt træk, men vi vidste, at det var det navn, der bedst definerede vores kultur bestående af kunder i første række, forvaltning, gennemsigtighed og uovertruffen tjeneste,” sagde den administrerende direktør og bestyrelsesformanden for Andersen, Mark Vorsatz. ”Vores overgang til brandet ’Andersen’ er et tegn på, hvad vi har været i stand til at opnå i løbet af de sidste fem år – og dette er kun begyndelsen. ’Andersen’ afspejler bedst vores historie, vores værdier og vores vision for fremtiden og dækker endnu mere alt det, som vores organisation repræsenterer, samt vores evne til at betjene kunder sømløst rundt omkring i verden.”

Selskabet er vokset eksponentielt siden antagelsen af navnet ”Andersen Tax” i 2014. På det tidspunkt havde firmaet evnen til at håndtere kundebehov på 26 lokaliteter gennem medlemsfirmaerne i Andersen Global, den internationale sammenslutning af medlemsfirmaer, som det grundlagde. Denne bredde er nu vokset til mere end 57 lande og over 148 lokaliteter verden over gennem Andersen Globals medlems- og samarbejdsfirmaer.

Ud over at tilbyde skattetjenester tilbyder Andersen Globals medlems- og samarbejdsfirmaer også juridiske tjenester i 49 lande internationalt, og leverer uovertrufne løsninger til kunder for at imødekomme både deres skattemæssige og juridiske behov på en uafhængig og sømløs måde rundt omkring i verden.

”Medlemsfirmaer over hele kloden vil også blive genbrandet som ’Andersen’ i de kommende år med det endelige mål at have et enkelt globalt brand – et firma, hvor kunder over hele kloden får de bedste, mest omfattende skattetjenester leveret af kvalificeret personale med de højeste standarder. Vi deler alle de samme værdier og den samme vision, og det er kun passende, at dette også afspejles i vores navn,” tilføjede Mark.

Andersen er det grundlæggende medlem af Andersen Global, en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter verden over. Efter at være etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu mere end 4.500 eksperter verden over, over 600 globale partnere, og er repræsenteret på mere end 148 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen