De Estée Lauder Companies benoemt Deirdre Stanley tot Executive Vice President en General Counsel

Bedrijf strikt topmanager voor strategische leiderschapsrol

The Estée Lauder Companies Inc. (NYSE: EL) announced today that Deirdre Stanley has been appointed Executive Vice President and General Counsel, effective October 28, 2019. (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies Inc. (NYSE: EL) heeft vandaag aangekondigd dat Deirdre Stanley met ingang van 28 oktober 2019 is benoemd tot Executive Vice President en General Counsel. Mevrouw Stanley zal gezamenlijk rapporteren aan William P. Lauder, Executive Chairman, en Fabrizio Freda, President en Chief Executive Officer. Zij zal toetreden tot het Executive Leadership Team.

Als Executive Vice President en General Counsel zal Mevrouw Stanley verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde juridische organisatie van The Estée Lauder Companies (ELC). Zij zal optreden als strategisch adviseur van de organisatie en van de Raad van Bestuur van het ELC voor complexe wereldwijde juridische kwesties en de zakelijke belangen van het bedrijf in de toekomst.

Investor Relations:
Rainey Mancini